Jumaat, 1 Ogos 2014

Sertai Saham Percuma Dari GlobAllShare. Peluang Masih Dibuka!!!

SELAMAT DATANG
MENZIARAHI GLOBALLSHARE MALAYSIA
https://www.globallshare.com/ms/2141555.html

Bagaimana sekiranya anda mempunyai saham di syarikat ini

laman web rangkaian sosial terbesar di dunia menyedari pendapatan sebanyak beberapa bilion dolar setiap tahun dengan membolehkan semua penggunaan percuma laman web mereka untuk pengguna mereka.

Tujuan laman media ini bukan semata-mata untuk membolehkan penggunaan percuma untuk pengguna, tetapi untuk membuat mereka berasa masyarakat global mereka sendiri dan dengan itu mereka akan bentuk itu kerana mereka merasa sesuai. Sebab itulah Syarikat ini memastikan status pemilikan kepada setiap pengguna dalam bentuk saham percuma semasa peringkat pra-perlancaran.


SETIAP AHLI GLOBALLSHARE, YANG MENYERTAI KEPADA MASYARAKAT SEMASA PERINGKAT PRA-ORGANISASI DAN MENYUMBANG KEPADA PERTUMBUHAN GLOBAL ITU, BOLEH MENDAPATKAN SAHAM GLOBALL SHARE BERTERUSAN SEMUA GRATUITOUSLY DAN SETIAP BULAN AKAN MENERIMA DIVIDEN DARIPADA KEUNTUNGAN GLOBAL BERKADARAN DENGAN SYER YANG DIMILIKI SELEPAS USAHA INI DILANCARKAN.
Mempunyai bahagian anda dari keuntungan global GlobAllShare berkongsi keuntungan global dengan pengguna-penggunanya, yang telah menyumbang kepada pertumbuhan global dan menyebarkan dalam tempoh pra-perlancaran. Selepas usaha itu dilancarkan pemegang saham GlobAll Share akan menerima setiap bulan dividen mereka daripada 70% daripada keuntungan global dalam perkadaran saham yang dimiliki, dengan itu setiap pemegang saham akan mendapat pendapatan bulanan berterusan. Tetapi para pemegang saham GlobAll Share tidak akan semata-mata mendapatkan dividen bulanan, tetapi juga boleh menjual saham mereka pada nilai muka, memperoleh sejumlah wang dengan segera dan besar dengan cara ini. Dapatkan saham anda sendiri Anda juga boleh mendapatkan saham anda dalam komuniti GlobAll Share hanya semasa peringkat pra-organisasi.
Semua yang anda perlu lakukan adalah untuk menjemput rakan-rakan dan kenalan anda ke laman web yang GlobAll Share ini. Jika anda telah dijemput 5 kawan-kawan anda berjaya, anda akan mendapat 1 GlobAll Share saham merta. Tetapi anda boleh bukan semata-mata mendapatkan saham selepas menjemput kenalan anda sendiri, tetapi selepas setiap pengguna lagi dijemput oleh rakan-rakan anda juga, lebih-lebih lagi selepas kenalan rakan anda juga, kerana melalui 7 tahap berikutnya selepas setiap rakan-rakan anda, yang menyedari 5 jemputan berjaya anda juga akan mendapat 1 lebih banyak sahamGlobAllShare. Jika anda telah dijemput 5 kawan-kawan anda berjaya, anda akan mendapat 1 GlobAll Share saham merta.
Tetapi anda boleh bukan semata-mata mendapatkan saham selepas menjemput kenalan anda sendiri, tetapi selepas setiap pengguna lagi dijemput oleh kenalan anda juga, lebih-lebih lagi selepas kenalan rakan anda juga, kerana melalui 7 tahap berikutnya selepas setiap rakan-rakan anda, yang menyedari 5 jemputan berjaya anda juga akan mendapat 1 lebih banyak saham GlobAll Share.
Pendapatan berterusan Selepas minat anda dalam masyarakat global daripada GlobAll Share anda mungkin mempunyai pendapatan bulanan yang berterusan, kerana anda dibayar dividen dari keuntungan global dalam setiap bulan, di bahagian bilangan saham yang anda miliki. Jika anda telah dijemput 5 kawan-kawan anda kepada komuniti GlobAll Share yang berjaya dan rakan-rakan dijemput anda juga menjemput 5 rakan-rakan mereka dalam 7 tahap berikutnya mengikuti anda, maka anda mungkin layak untuk menerima dividen yang berikut dalam setiap bulan. globallshare malaysia
Menurut contoh, anda boleh mendapatkan sama sekali 19,531 GlobAll Share saham cuma-cuma, selepas itu anda akan dibayar dividen bulanan selepas pelancaran global usaha. Jika, contohnya, anda hanya dibayar $ 0,25 dividen dari keuntungan global sebulan, anda akan mendapat $ 5,000 sebulan. Anda juga boleh mendapatkan dividen sebanyak bulanan $ 0.5 atau $ 1,0 selepas setiap saham anda, oleh itu suatu pendapatan bulanan sebanyak $ 10,000 atau $ 20,000 boleh dengan mudah dihasilkan.
Anda boleh memantau bilangan dan nilai saham anda dan juga jumlah dividen bulanan anda di WebOffice selama-lamanya. GLOBALL SHARE YOUTUBE Wang segera Sebagai ahli masyarakat GlobAll Share yang anda bukan sahaja boleh mendapatkan pendapatan bulanan dalam bentuk dividen, tetapi sejumlah besar wang juga kerana anda boleh menjual saham anda dengan segera. Selepas pelancaran global usaha ini anda boleh menjual saham anda pada nilai muka, menjadikan jumlah besar wang serta-merta.
Marilah kita mengambil contoh: jika nilai muka saham adalah $ 10 selepas melancarkan perniagaan dan mengikut contoh di atas anda memiliki 19,531 saham GlobAll Share, anda boleh menjual mereka untuk sama sekali $ 195,531, jadi anda mendapat sejumlah wang yang besar serta-merta. Jelas sekali, nilai muka saham boleh dengan mudah boleh mencapai $ 20 atau $ 40 per saham, bergantung kepada bilangan orang yang menggunakan portal masyarakat GlobAll Share di seluruh dunia. Perlu diingatkan bahawa pengguna boleh memperoleh saham GlobAll Share hanya semasa tempoh pra-organisasi sejajar dengan prestasi mereka, oleh itu, pada majlis pelancaran global usaha hanya mereka akan mempunyai saham yang menyumbang kepada pembangunan GlobAll Share.
Selepas pemulaan usaha tidak apa-apa syer tambahan akan dikeluarkan, sekali gus saham boleh dibeli daripada mereka semata-mata yang terlibat dalam penubuhan global rangkaian tersebut dan menerima saham atas sumbangan mereka.  

Peluang seumur hidup…dari keuntungan global…
Jangan terlepas peluang memiliki saham percuma di Globallshare.

Klik sekarang Untuk Join

https://www.globallshare.com/ms/2141555.html


Global launching: Schedule


03/31/2013: Local launching of the social networking messaging system
04/29/2013: Local initiation of the community's messaging board
05/28/2013: Launching the Free local advertising of the GlobAllShare
06/28/2013: Launching the Free global advertising of the GlobAllShare
07/29/2013: Launching the Free services of the GlobAllShare
08/30/2013: Global opening of the community's messaging board
09/30/2013: Notification System Launch
10/31/2013: Launching the Friends search
11/30/2013: Launching the Global Chat
01/31/2014: Launching the Private messaging system
02/20/2014: Full system update on the GlobAllShare
03/31/2014: Launching the GAS World
04/28/2014: Launching the All Sharing System
05/31/2014: Full system upgrade
Pending: Launching the photo manager and video sharing system
Pending: Upgrade the GAS App Market
08/29/2014: Closing the pre-organisation and ending of the issue of shares
09/29/2014: Full global access, launching interests and the trade of shares
As of 09/30/2014 each service of the GlobAllShare's worldwide social network will be available and the crediting of dividends after shares is commenced and the trade of GAS shares is started.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan