Khamis, 17 Julai 2014

Bagaimana Pasang WhatsApp pada PC anda

WhatsApp pc
Selepas membaca post kita mengenai muat turun penipuan WhatsApp untuk PC melalui Facebook , anda mungkin akan mempunyai daripada bertanya soalan ini lebih daripada sekali: "Bagaimana saya boleh memasang WhatsApp pada komputer ? ". Hari ini kita akan memberitahu anda bagaimana untuk melakukannya dalam 4 langkah mudah.

Cara Pasang dan turun WhatsApp pada PC


1. Muat turun Android Emulator
Untuk  memasang WhatsApp pada PC , perkara pertama yang anda perlu lakukan ialah memuat turun  emulator Android . Kami mengesyorkan kedua-dua  YouWave  dan  Blustacks . Kemudian, kita akan menunjukkan kepada anda proses YouWave itu.

memasang youwave

youwave terus

2. Look untuk WhatsApp Permohonan
Sebaik sahaja anda telah dimuat turun YouWave, anda perlu mencari WhatsApp permohonan itu , seperti anda pada telefon pintar.

WhatsApp youwave

3.  Sahkan Nombor Telefon Anda
Langkah seterusnya adalah untuk mengesahkan nombor telefon anda . Ambil perhatian bahawa anda tidak boleh menggunakan kedua-dua nombor anda pada komputer anda dan telefon pintar anda. Jadi, anda mempunyai dua pilihan jika anda mahu terus berbual di telefon:
- Buat nombor telefon maya dengan fonYou
- Gunakan nombor yang anda tidak gunakan pada WhatsApp
Jika anda memuat turun beberapa maya, anda perlu mengesahkan nombor anda dengan menghubungi. Tekan ' Call Me 'dan mereka akan menghubungi anda untuk memberikan anda kod tiga digit.

4.  Import Hubungi anda untuk Menggunakan WhatsApp pada PC anda
Sebaik sahaja anda telah disahkan telefon anda, anda hanya perlu menambah kenalan telefon anda (anda boleh berbuat demikian dengan menghantar e-mel kepada diri anda dengan lampiran), dan kemudian anda boleh menggunakan WhatsApp dari komputer anda .

chat WhatsApp

Tiada ulasan:

Catat Ulasan