Selasa, 15 April 2014

Menjana Pendapatan Tetap (Wang Pencen)

gdi logo

Ingin berkongsi kepada anda bagaimana nak dapatkan pendapatan tetap yang saya panggil wang pencen.

Pada entri ini, tidak akan bercerita panjang atau menceritakan sesuatu yang luar biasa, seperti berbagai skim atau program sekarang ini yang menyatakan jika kita menyertainya kita akan mendapat pulangan beribu atau berjuta ringgit keesokan harinya. 

Disebaliknya  akan menceritakan bagaimana untuk  memdapatkan wang melalui program yang asli dan memberi pulangan yang setimpal dengan usaha kita.

Terdapat indidividu menyertai GDI lebih kurang lapan bulan yang lalu, bulan pertama dapat sikit sahaja, lebih kurang RM20, bulan kedua naik dengan agak ketara sehingga RM330, bulan ketiga RM1,200, bulan keempat RM2,100 dan sekarang bulan kelapan pendapatan sudah pun memcecah RM9,000. 


gdi office


Jika anda perhatikan pendapatan itu bertambah setiap bulan. Wang tersebut saya dapat melalui cek dan saya bank in kan.

Lebih baik menceritakan perkara ini kerana ianya asli, memang dapat duit betul-betul dan ianya mudah (walau pun agak banyak kerja dan masa yang diperlukan diperingkat awal). 


GDI at inc 500

Kos hendak  mulakan sangat murah, semua orang mampu, kita boleh promosikan GDI ni dari rumah atau pejabat sahaja, depan komputer, asalkan ada line internet sudah cukup. 

Kita boleh promosikan GDI ini  ke seluruh dunia, maknanya market kita tidak terhad dan sangat sangat luas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan