Khamis, 10 April 2014

Trafficwave to automate your business, For Your Future Start Now

Aweber


Semuanya bermula apabila anda mencari satu program baru yang anda telah menyertai, kini keseronokan bermula di bukan?
Anda mempunyai jenama pembuat wang baru di tangan anda dan ia adalah masa untuk memberitahu dunia! Bagi pengguna autoresponder ini adalah satu perkara yang mudah untuk dilakukan, sebab itu adalah bahawa autoresponder mengautomasikan promosi anda, mereka semua. Tetapi katakan sejenak bahawa anda tidak mempunyai akaun di autoresponder, anda masih perlu untuk memberitahu dunia supaya soalan itu adalah ini.

Berapa banyak wang yang anda ada?

Berapa banyak masa yang anda ada?

Anda kini sebahagian daripada program yang besar tetapi anda mungkin tidak mempunyai dana atau masa untuk mempromosikannya dengan betul supaya anda boleh mendapat komisen dan membuat wang dengannya saya betul? Ini adalah masalah yang sama yang dihadapi oleh 98% daripada pemasar dalam talian hari ini kerana walaupun ada wang yang dijana dalam talian mereka tidak mempunyai cara untuk mempromosikannya dengan betul dan menunjukkan keuntungan.

Keuntungan yang ditinggalkan tunai sekali perbelanjaan perniagaan dibayar pertama, anda ditinggalkan dengan keuntungan, atau margin keuntungan. Ini adalah di mana gaji anda datang dari dan jika anda tidak mempunyai apa-apa yang ditinggalkan, anda tidak mempunyai keuntungan dan tiada gaji.

Isu yang paling besar adalah bahawa kebanyakan pemasar selepas hanya sebulan atau dua akan mempunyai berpuluh-puluh keahlian untuk program semua dengan keupayaan untuk menjana pendapatan untuk jika, JIKA, anda mempunyai cara untuk menggalakkan mereka semua secara autopilot lengkap. Saya, seperti anda telah mendengar ini sebelum ini tetapi saya di sini untuk memberitahu anda jika dilakukan dengan betul, anda boleh berjaya mempromosikan ratusan program dengan mudah.

Bagaimana anda melakukan itu anda boleh meminta? Mudah. Saya menggunakan  perkhidmatan autoresponder autoresponder . Sebab-sebab yang terlalu banyak untuk senarai, bagaimanapun salah satu kegemaran saya adalah hakikat autoresponder memberikan saya kawalan ke atas pengalaman pelawat, seperti pemandu pelancong misalnya. Saya boleh menambah kod bentuk menangkap memimpin disesuaikan kepada mana-mana halaman atau blog dan serta-merta menjadikan ia ke dalam laman menangkap memimpin untuk permulaan.

Kedua, saya mempunyai keupayaan untuk menyesuaikan mana pelawat akan pergi seterusnya dalam lawatan itu, seperti halaman terima kasih, atau tawaran satu masa untuk mendapatkan wang daripada trafik dan membawa anda. Ini adalah satu cara yang berkesan untuk menunjukkan pengunjung laman anda satu daripada tujuh hingga sepuluh ia mengambil masa untuk orang ramai untuk mengambil tindakan yang ditawarkan anda.

Ketiga, autoresponder adalah opt dua dalam sistem yang bermakna setiap membawa anda mendapatkan telah menunjukkan mereka benar-benar mahu maklumat yang anda tawarkan dan bersedia untuk menerimanya. Ini adalah petunjuk sebenar supaya autoresponder memberikan saya keupayaan untuk menunjukkan ahli senarai baru tapak yang sama seperti sebelum ini yang bermakna mereka telah melihat tawaran itu dua kali. Dua bawah dan lapan kali pergi dan bingo mereka harus menyertai!

Kini anda tidak berhenti di situ! Dengan hanya menambah di lapan lagi surat jemputan dalam kempen autoresponder anda, semua dengan pautan untuk program anda, anda telah berjaya mencapai automasi. Bagaimana pula dengan program-program lain anda tergolong juga? Tiada masalah! Hanya menambah sehingga sepuluh surat bagi setiap program yang anda ingin mempromosikan siri surat kempen anda dan kini setiap membawa anda mendapatkan akan ditunjukkan semua program anda secara autopilot lengkap dengan autoresponder autoresponder anda.

Saya boleh pergi pada dan pada kira-kira bagaimana untuk  menggunakan autoresponder untuk mengautomasikan perniagaan anda , tetapi penaja yang ingin tenaga pengedar mereka, autoresponder tidak menawarkan keupayaan untuk dengan mudah berkongsi kempen autoresponder dengan mana-mana ahli-ahli senarai anda pada mana-mana senarai anda dengan menyiarkan kempen anda.

Kemudian semua yang anda lakukan adalah menyediakan downline anda dengan kod penerbitan dan kata laluan anda disediakan dengan apabila anda diterbitkan kempen dan mereka boleh mengimport siri surat keseluruhan dalam hanya beberapa klik tetikus.
Dari sana semua yang mereka perlu lakukan adalah menyemak maklumat peribadi mereka, memeriksa token surat untuk memastikan semuanya teratur, kini mereka baik untuk pergi! Jika anda juga berlaku kepada  Splash segera , anda sebenarnya boleh berkongsi menangkap memimpin dan video memerah muka surat dengan mereka dan juga siri surat yang membuat kedua-dua alat yang benar mesti mempunyai kombinasi.

Untuk maklumat lanjut dan latihan bagaimana untuk menggunakan autoresponder untuk mengautomasikan promosi anda pastikan anda menghadiri Webinar mingguan percuma saya. 06:00 Timur. Untuk mendapatkan pautan untuk webinar tersebut, anda mesti berada dalam senarai saya.   Gunakan link ini sekarang  untuk mendapatkan dalam senarai itu dan saya akan memberikan anda laporan percuma saya Bagaimana Untuk Dapatkan Unlimited Prospek Aktif Untuk Membayar Program Terbaik Di Autopilot Lengkap.

Jika anda tidak menggunakan autoresponder, anda membayar terlalu banyak dan pendapatan terlalu sedikit.
Tunggu lagi!

5 Responses to "Jualan Trafficwave.net Satu Masa Atau Sepanjang Hayat Pelanggan?"

  • Carol Walczak  berkata:
    Anehnya, ia takut hilang suatu jualan yang menyebabkan kita untuk mempromosikan link affiliate kami secara langsung. Kami mahu meletakkan tawaran kami betul-betul di hadapan orang ramai supaya mereka tidak ketinggalan. Tetapi sebenarnya itu adalah cara yang paling perlahan untuk membina biz online anda. Jadi keluar sana dengan laman memerah anda, membuat satu titik besar tentang apa yang hebat dengan tawaran anda, dan anda akan melihat hasil yang lebih baik.
  • Admin  berkata:
    Saya bersetuju, ia adalah ketakutan yang membuatkan kita mengambil jalan yang panjang dalam pemasaran kami. Apabila anda mempunyai corong trafik yang baik dipasang, kerja anda setiap hari semata-mata untuk memandu pengunjung juga dikenali sebagai trafik ke laman menangkap memimpin anda supaya ia boleh melakukan kerja.
    Adalah tugas, adalah untuk memisahkan orang yang berminat daripada mereka yang tidak manakala laman menangkap memimpin semakin trafik. Mereka yang berminat harus berakhir dalam senarai anda di mana komunikasi boleh terus dalam persekitaran yang kurang tergesa-gesa, tidak melayari, dan lain-lain
    Melalui susulan tepat pada masanya dilakukan oleh autoresponder kepercayaan kami autoresponder, dan masa sebenar acuan luas untuk senarai anda dengan anda, jualan boleh diproses dengan jayanya dalam masa.
    Bahagian yang benar-benar pelik yang saya lihat berlaku banyak Carol adalah ketakutan sebenar sebenarnya berkomunikasi dengan senarai bila ada orang ke atas mereka. Bayangkan mempunyai senarai 100 orang dan tidak bercakap dengan mereka!?! Pemikiran saya adalah ini, ia mengambil masa untuk membina senarai yang benar-benar besar, dan ia mengambil masa untuk membina senarai pembeli (senarai yang lebih kecil yang diekstrak daripada senarai yang lebih besar). Tetapi sebaik sahaja anda mula dalam perjalanan, anda perlu berkomunikasi dengan orang-orang anda jika anda ingin mencapai kejayaan!
    Bagaimana lagi mereka (prospek anda dan ahli-ahli senarai) akan mengenali anda dan mempercayai anda supaya mereka boleh membuat keputusan yang betul dan menyertai program anda, dan lebih penting lagi membayar untuk menaik taraf atau membeli produk yang anda ingin mendapatkan dengan?
    Jawapannya adalah, mereka tidak boleh, Senario yang sama ketika mempromosikan hanya link affiliate yang nyata.
  • Carol Walczak  berkata:
    LOL, lebih takut, ya ...
    Selalunya apabila kita mula-mula mula menggunakan laman memerah, mereka adalah daripada beberapa program popular yang kami telah menyertai dan mereka tidak bekerja dan juga semua itu, semata-mata kerana orang telah ditala mereka keluar.
    Jadi jawapannya adalah membuat yang anda sendiri, menjadi unik, melekat keluar seperti ibu jari sakit.
    Jadi bagaimana untuk mendapatkan sekitar takut bertulis kepada senarai anda? Saya rasa lebih baik datang dengan e-mel apabila biz saya berjalan dengan baik dan saya melihat keputusan. Ia mudah untuk mempromosikan barangan apabila anda tahu ia berfungsi. Apa yang anda lakukan apabila anda tidak rasa begitu besar dan perkara-perkara yang tidak begitu memberangsangkan lagi? Itulah apabila ia adalah satu cabaran, terutamanya jika anda menulis e-mel anda sendiri.
  • Admin  berkata:
    Melekat keluar seperti ibu jari sakit, saya menyukainya! Tepat sekali! Anda membawa titik yang baik dan topik saya ingin melindungi dalam post saya yang akan datang, apa yang perlu memberitahu senarai anda apabila ia seolah-olah tiada apa yang bekerja. Satu perkara yang anda bertanyakan apakah memerlukan bantuan. Membantu orang lain sentiasa membuat anda berasa lebih baik dan ia akan bertukar berkerut anda terbalik. Ia boleh melakukan perkara yang sama dengan keputusan anda.
    Positif, mencadangkan tips, tips lulus bersama, tidak pernah menyerah!
Aweber


MASA DEPAN ANDA  BERMULA SEKARANG!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan