Jumaat, 23 Mei 2014

Buat Duit Dengan DuitTwitter Autopilot

Twitter merupakan microblogging yang sedang popular bukan sahaja dinegara maju seperti US namun kini Malaysia juga Twitter telah menjadi satu trend baru untuk bersosial.Twitter founder iaitu Jack Dorsey mula mengetengahkan idea Twitter adalah untuk berkomunikasi cara mudah dengan 140 karekter sahaja.The first Twitter prototype muncul pada 2006 kemudiannya menjadi Twitter Inc. pada tahun 2007.Twitter telah mengubah cara berkomunikasi manusia menjadi lebih ringkas dan padat.So "Tweet" refers kepada Twitter update manakala "Follower" is a Twitter user yang terima status updates personally.

Boleh ke menjana pendapatan di internet dengan Twitter? Jawapannya semestinya YES.Populariti Twitter menjadikannya ia sebagai lubuk duit baru di Internet.So,saya ingin kongsikan beberapa cara yang boleh digunakan untuk membuat duit dengan Projek Twitter Autopilot

RevTWT

RevTWT membayar kita berdasarkan Pay Per Click(PPC) dimana setiap klik bernilai antara $0.01-0.15.Kita perlu mendaftar dan pilih iklan yang bersesuaian untuk di 'Tweet'kan.Kita juga boleh memilih option auto ads tweet sekiranya mahu.RevTWT juga membenarkan kita menggunakan sehingga 10 akaun Twitter berlainan.Payoutnya adalah sekitar $20 sahaja.Selain itu mereka juga membayar 20% dari income orang yang anda refer.Yang paling penting jangan klik iklan sendiri ,menggunakan robot untuk klik,fraud klik dan spam.Jika mereka mengesyaki aktiviti ini maka tiada maaf bagimu.p/s- Ramai juga orang berpakat suruh orang klik.Satu lagi kebanyakan advertiser hanya membayar bagi yang klik diterima dari negara tertentu sahaja.Ini kerana tak semua iklan itu ditargetkan untuk semua negara.Kebanyakkannya target kepada penggunakan Twitter dari US sahaja,kadangkala UK dan negara Eropah lain.Terbaru ini terdapat iklan yang menerima klik dari Indonesia. Jarang dijumpai klik yang worldwide.Let make money!


Magpie

Magpie merupakan salah satu network terbesar Twitter.Magpie mempunyai beberapa model iaitu Pay-per-view, Pay-per-click, Pay-per-lead and Pay-per-sale.Anda hanya perlu mendaftar sahaja dan pilih mana-mana iklan yang hendak di 'Tweet'kan.

Twittertise 

Twitertise membenarkan para internet marketer untuk advertisekan produk mereka di Twitter.Twittertise menyediakan platform dimana menggunakan kecanggihan sistem mereka untuk kita melancarkan promosi produk sendiri atau affiliate product.Kita boleh tentukan sendiri masa promotional tweet dan tracking perjalanan kempen dengan stastistik yang disediakan menggunakan sistem Bit.ly.

Twitterad
Twitterad merupakan Social Media Affinity Network that connects Advertisers dengan Twitter users. Dengan menggunakan Twitterad,Twitter users boleh monetize profiles and Advertisers can reach all of Twitter; the Website, 3rd Party Applications and Mobile Devices. Twitterad menawarkan Twitter users membuat duit dengan profilenya. Iaitu melalui background ads tweet post kita dimana disponsor oleh dvertiser.Apabila terdapat dari tawaran Advertiser untuk sponsor tweet kita,mereka akan hubungi melalui email dan kita boleh accept ataupun tolak tawaran tersebut bergantung kepada offer. The rest is automatic. Affiliates boleh mendapat 25% dari Twitterad Transaction Fees on each successful sale of a referred user over the lifetime of the Twitterad user.Request Payment boleh dibuat apabila Affilate account mencapai $30.

Twivert
Twivert juga adalah sama seperti dengan program lain-lain.Apabila someone clicks on ads kita akan mendapat bayaran.This application menggunakan 2 jenis iklan iaitu CPC (cost per click) ads - you get paid every time an ad tweeted on your account is clicked dan CPF (cost per follower) ads - you get paid depending on your follower count. Terdapat juga auto ad option dimana pihak mereka akan memilih iklan mana yang akan di 'tweet'.Buat duit dengan 'tweet' anda dan dapatkan signup bonus sebanyak $5.


TweetBucks
Ini merupakan URL shortener yang membolehkan kita monetize every link we share on Twitter. If your link goes to an online merchant you earn money when your followers buy products.Get paid each month when your balance reaches $25. You can also find offers to Retweet and earn through referring people to Tweetbucks. You will earn 10% of any money your friends make for the next 6 months!Shorten any link and share it on Twitter.

Tweet ROI
With TweetROI you choose tweets that suit you best and are able to write them in your own words. This keeps them personal and avoids the spammy look. There is no auto posting option so you have to opt in to campaigns you want to tweet.

SponsoredTweets
SponsoredTweets.com merupakan online marketplace yang membolehkan kita berhubung terus dengan advertisers to engage in sponsored conversations through Twitter. Advertisers akan membayar kita dengan harga yang ditetapkan sebagai tukaran kepada setiap 'tweet' kita.Semasa awal pendaftaran ,kita diminta untuk menetapkan sendiri harga tweet contohnya $1.Then apabila terdapat advertiser yang berminat dengan post tweet kita,mereka akan offer untuk sponsor. Tetapi sebelum itu, untuk menyertai program ini,Twitter account must be at least 4 months old and have at least 200 followers to be visible to advertisers and receive offers. SponsoredTweets juga membayar kita apabila sponsor orang lain signing up perkhidmatan mereka. Mereka menyediakan links and badges untuk membantu kita spread the word about SponsoredTweets. So,kita akan menerima 10% dari SponsoredTweets revenue bagi setiap successful transaction .


Terdapat banyak cara sebenarnya untuk menjana pendapatan dengan Projek Twitter Autopilot Cara terbaik untuk menggerakkan program ini adalah dengan post 'tweet' seperti biasa dan dalam masa yang sama post iklan-iklan dari program tadi.Jika 'tweet post' kita dipenuhi dengan iklan semata-mata , follower mungkin akan hilang minat dan dicop sebagai spammer. So, post tweet seperti biasa, bina hubungan dengan follower dan post sesuatu yang membina. Let make money with Twitter!Sign up and make me as your referral. Dapatkan  Panduan Lengkap Buat Duit Dengan RevTwt secara autopilot secara percuma sekarang!!!! Lihat sini.

1 ulasan: